tirsdag den 21. oktober 2014

Principe Pio

I dag tog jeg sammen med Tiffanie hen til metrostationen Principe Pio. Den var meget større end de andre jeg har været på og den ligger lige op til et shoppingcenter. Så Tiffanie fik shoppet lidt og vi havde endnu en sjov dag!

Det har været så lækkert vejr i dag og det føltes helt som sommer.














Jeg hentede Irene og Javi i dag og Irene var i så dejligt godt humør! Lige da jeg hentede hende sagde hun "Hello, how are you?". Hun plejer aldrig at snakke til mig når jeg henter hende, men i dag var hun helt anderledes. Da vi sad og malede snakkede hun også engelsk og var i super godt humør!
Hun skal altid male det samme som mig. Hver gang vi tager et nyt papir, venter hun og ser hvad jeg maler, så hun kan male det samme. Hun er så sød! :)




Nu glæder jeg mig bare helt vildt til at komme over til min far på Mallorca på fredag! Tiffanie sover jo her fra torsdag til fredag, så vi kan komme tidligt op og tage den første metro til lufthavnen klokken 6 fredag morgen. Det skal nok blive en skøn weekend! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar