mandag den 6. oktober 2014

Real Madrid!!!!


Jeg vågnede imorges til en dejlig besked om at der var lækkert morgenmad og om jeg ville med ind og se Real Madrid spille i aften. Familien har jo sæsonkort og har de fedeste pladser! Jeg var derinde med Cristina og vi sad på række 9! Jeg kunne se spillerne så tæt på og selvom jeg er mest til Barça, så var det her den vildeste oplevelse i mit liv! Jeg tog SÅ mange billeder, og selvom jeg sætter mange herind, så har jeg altså mange flere på min computer og på facebook ;)
















Det var super hyggeligt at være derinde med Cristina og det var sødt af dem at spørge om jeg ville med! Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg skal det! :) om 3 uger spiller de mod Barça og jeg håber håber håber jeg får lov at komme med! Så ville min drøm gå i opfyldelse! 

Udover at være inde og se fodbold, har jeg passet børnene i dag, hvor vi har spillet huskespil på engelsk og tegnet med tusser. Så alt i alt en fantastisk Søndag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar