torsdag den 2. oktober 2014

Mere shopping

I dag har jeg shoppet igen, men jeg fik købt nogle fine ting. Både tøj til byture og også noget der er dejligt at passe børn i. Vejret hernede er blevet så dejligt igen, og det er dejlig varmt!

Jeg var i dag ude og spise frokost med Cristina (børnenes mor), hvor vi hver bestilte en sandwich, men endte med at få 4 små hver. Det var det lækreste sted. Helt sikkert et sted jeg skal prøve igen! Bagefter var vi ude og shoppe men hun smuttede tidligt for hun skulle tilbage på arbejde. Da jeg var færdig med at shoppe opdagede jeg pludselig at klokken var 16 og jeg skulle nå hele vejen hjem og lave snacks til børnene og nå hen på deres skole til klokken 17. Men jeg nåede det lige præcis!
Fra nu af skal jeg kun hente Javier og Irene hver tirsdag og torsdag hvorefter Jenny så henter Paula klokken 18, fordi hun har engelsk timer. De andre dage skal jeg bare hente dem alle 3 som altid. Vi var på legepladsen og Javier græd så meget, men jeg ville ikke tage ham op af klapvognen, for det plejer Jenny at sige jeg ikke skal. Men til sidst var jeg ligeglad og tog ham op. Han var så glad og smilende efter det, så det bliver helt sikkert det jeg gør for eftertiden. En tur på legepladsen i en time med en skrigende baby er uudholdeligt!

Her til aften har vi leget med nogle ting min mor sendte til mig. Der er kommet så mange gode pakker fra hende! Pigerne elskede det og vi har hygget os så meget. Jenny går heldigvis tidligere nu, så jeg har meget mere tid med dem alene, hvilket åbenbart giver pote, for deres bedsteforældre sagde igår at det er længe siden de har set dem spise så pænt og opføre sig så pænt. Det var dejligt at høre!





Det er så skønt at passe børn når de opfører sig så pænt. :) 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar