mandag den 13. oktober 2014

For alvor efterår

Nu er det for alvor ved at blive efterår. Det er ved at blive koldt og det regner ret meget - lidt ligesom hjemme i Danmark.
I dag da jeg var inde ved Sol med Tiffanie havde jeg en tyk trøje, jakke og halstørklæde på og jeg frøs! Men vi skal nok bare lige vænne os til det igen. Jeg var inde i en kirke og tænde et lys for min fars kæreste Paula, som vi desværre mistede sidste år. Det var en smuk kirke, lidt ligesom den jeg er døbt i, i Palma. 
Jeg nåede ikke at tage billeder af lysene jeg tændte, før vagten kom og sagde vi ikke måtte tage billeder. 





Jeg skulle kun hente pigerne i dag fordi Javier er syg, så Jenny har passet ham hjemme hele dagen. Pigerne frøs ret meget i deres skoleuniformer, så det blev kun til en kort tur på legepladsen inden vi gik hjem. 







Ham her sidder altid i parken og i dag i kulden, havde jeg virkelig ondt af ham. Han ligger der med en tynd jakke og sover på en bænk :( stakkel! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar