lørdag den 4. oktober 2014

Jeg elsker fredage!

De to fredage jeg har været hernede, har været de bedste dage indtil videre!
Igår, fredag, tog jeg metroen ind til Sol for at mødes med Tiffanie og gå på endnu en hotel jagt. Vi fandt først et hotel, der lå lidt væk fra Sol, som var okay, men til sidst endte hun med at booke et værelse på det samme hotel som Nico boede på da han var hernede. Så nu er hun klar til at få besøg i næste måned. Bagefter ville vi have frokost og endte på samme restaurantkæde som jeg havde spist på med Cristina dagen inden, nemlig Vips. De har SÅ lækkert mad til gode priser, og vi endte begge med bare at bestille en burger, men den var virkelig god.




Der ligger ret mange Tiger butikker hernede og jeg har opdaget, at en af dem ligger lige ved siden af den metro station, der ligger tættest på mit hjem. Så igår da jeg kom hjem fra Puerto del Sol, tog jeg lige forbi Tiger. Jeg fik så meget hjemve, fordi alt derinde står på dansk! Jeg brugte en halv time på bare at gå rundt og kigge og læse skiltene. Det endte med jeg købte te, og Jenny var helt imponeret over at jeg forstod alle de mærkelige bogstaver. 


Om aftenen skulle jeg passe børnene og de havde glædet sig til at male det vi lavede i torsdags, så det var virkelig en succes. Irene havde maling over det hele! :) Men det var super hyggeligt. De er meget rolige når jeg passer dem og koncentrerer sig meget om det de laver, så det er skønt!



Jeg havde om dagen lavet softice som min mor har sendt herned, og sat det i fryseren, så efter aftensmaden piskede vi det igen og puttede vingummibamser, som min mor også har sendt herned, på. Det var et kæmpe hit!




Ved 23 tiden kom Tiffanie hjem til mig. Jeg guidede hende vej over telefonen fra metroen og herhjem. Det var noget af et projekt, men hun kom endelig og vi gjorde os klar til at tage i byen. Vi tog metroen ind til Sol og fandt en lille café hvor vi sad udenfor. Derefter tog vi hen på et diskotek, som en af mine venner hernede har anbefalet, Cats, men vi er ikke sådan super meget til de helt store diskoteker, og det her var ret stort. Vi er mere til de lidt mindre steder, så næste gang må vi lige tage os sammen og finde noget ordentligt. Meningen var, at vi villeente på metroen åbnede klokken 6, fordi Tiffanies bus ikke går om natten, men vi kunne ikke mere til sidst, og tog en taxa hjem begge to. 


I dag har jeg bare slappet af og det samme skal jeg imorgen tror jeg, inden der starter en ny god uge. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar