tirsdag den 7. oktober 2014

De kender mig snart for godt..

Pigerne kender mig efterhånden lidt for godt, og det samme gør jeg med dem. De er stoppet med at sige "I'm hungry" hver dag på vej hjem fra skole, for de ved nu, at de får det frugt og den juice, forældrene har bedt mig give dem og ikke andet end det. Men når vi så kommer hjem og Jenny er der, siger de det altid til hende og altid giver hun dem noget. Enten en ko ost, brød med smør, en kiks eller noget andet. Jeg ved efterhånden at hver gang en af dem siger "Jennyyyyy" så er det fordi de er sultne, så i dag da de sagde det sagde jeg hurtigt "No! No food now!" Og så kiggede Jenny på dem og sagde "She says no, so I can't give it to you", men det er jeg ligeglad med, for jeg gør hvad jeg er blevet bedt om. Det kan hurtigt blive en dårlig vane med mad lige efter skole. :) Jenny mener ikke noget ondt med det overhovedet, hun har bare sværere ved at sige nej end jeg har. Men børnene er så søde. Igår i parken fandt pigerne pludselig ud af, at det var sjovt at tage billeder, så det gik tiden med. Javier elsker at komme op og stå nu og jeg tror snart han kan gå. Det bliver bedre og bedre hver eneste dag!








I dag var jeg inde ved Argüelles med Frederikke og Tiffanie hvor vi spiste frokost og shoppede lidt. Da jeg kom hjem tegnede jeg med Irene, som tegnede det præcis samme som mig hele tiden. Mega sødt :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar