onsdag den 1. oktober 2014

Afslapning

Nu har jeg lavet noget hver dag i de sidste par dage, og jeg har været afsted fra klokken 9 om morgenen og har først fået fri fra arbejde klokken 21. Men det har været nogle dejlige dage!
Igår mødtes jeg med Tiffanie i Argüelles hvor vi tog bussen sammen til den by hun bor i, Boadilla. Det ligger 45 minutter væk i bus. Det var meningen vi skulle løbe en tur derude på en sti de har, men bussen stoppede flere kilometer væk fra den sti, så det endte med vi bare gik en lang tur derude. Jeg sov hele vejen hjem i bussen. Jeg er glad for jeg bor inde i byen, for fra Boadilla og hjem til mig med 1 bus og 3 metroskift tog det næsten to timer at komme hjem. 
Vejret var fantastisk igår og det skulle blive endnu bedre i dag, så det er skønt!
Jeg skal hente børnene klokken 17 med deres farmor og følge pigerne til musik, og så skal jeg ellers bare passe Javier indtil pigerne er færdige til musik. Jeg får mere og mere tid med børnene alene og vi hygger os så meget!


Madrid her til morgen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar