onsdag den 24. september 2014

Argüelles

I dag har jeg været i Argüelles, som er en bydel her i Madrid, hvor Frederikke og Tiffanie går i skole, for at spise frokost med dem. Jeg ville tage metroen nede fra Santiago Bernabeu, fordi det så nemmest ud på metro planen, men da jeg så skulle derned kunne jeg ikke finde det. Cristina viste mig hvor det var i lørdags, men jeg synes godt nok det lå længere væk i dag. Jeg har nok været meget træt i lørdags. Men jeg fandt det og med lidt hjælp fra en dame fandt jeg til Argüelles med et skift i metroen. Nu tror jeg endelig jeg er ved at forstå det.




Vi ville finde et sted at spise, men eftersom vi ikke har særlig mange penge lige nu, skulle det være billigt. Så det endte med en lille café hvor jeg fik tapas, Tiffanie fik en sandwich og Frederikke fik noget æg med kartofler. 


Kartoffel omelet slår aldrig fejl!

Igår da Real Madrid spille fodbold, kunne jeg fra mit værelse høre kampen, fordi vi bor så tæt på stadion. Jeg vil så gerne ind og se en kamp en dag!
På fredag skal min lillebror hen og se stadion, så der regner jeg med at mødes med ham! Det bliver så skønt.

Om en halv time skal jeg hente børnene med deres farmor og Jenny og så skal de til musik timer. Det bliver sjovt at se hvad det er. 

Vejret er blevet koldere og jeg havde i dag både jakke, langærmet bluse og lange bukser på. Nu er efteråret virkelig ved at komme! Men efter en god dansk sommer og to rejser til Mallorca med så meget varme, er det okay. :)

Her er lige nogle billeder fra i dag:











Ingen kommentarer:

Send en kommentar