mandag den 1. december 2014

Hunde i bur

I dag var jeg inde ved sol med Tiffanie. Vi gik lidt rundt og fandt en dyrebutik, hvor jeg ville købe en gave til mine missere derhjemme. Men helt oppe ovenpå fandt vi en masse hundevalpe og en kat i bure, som bare venter på at blive adopteret. Der var så varmt inde i butikken og de lå bare og sov alle sammen oveni hinanden. Det knuste mit hjerte fuldstændigt at se dem sådan. Hvis vi kunne, havde vi kidnappet dem alle! Jeg håber de bliver gået ture med og leget med, men det så ikke sådan ud, desværre.






Da jeg hentede børnene i eftermiddag og vi kom hjem, var det tid til at de skulle åbne den første låge i deres julekalender som min mor har sendt til dem. De var helt oppe og køre og de glæder sig allerede til at åbne den næste imorgen. Vi lavede vores egne magneter i dag og hyggede os som altid. 
Irene forstår mere og mere engelsk tror jeg. Hun forstår ihvertfald hvad jeg siger nu og svarer mig også, hvor hun i starten ikke svarede, måske fordi hun ikke forstod det. Det er blevet meget nemmere at føre en samtale med begge piger og vi snakker hele tiden. Så dejligt! De hopper også rundt på mig som to små aber. Jeg måtte nærmest bære Irene hjem fra skole i dag, mens Paula skubbede Javi i klapvognen, men det er nok bare fordi de er trygge ved mig nu, så det gør mig ikke noget. Hellere det end at de er helt stille og generte som i starten. Irene opfører sig også meget bedre og lytter til hvad jeg siger. Så jeg klager ikke! :) 





Imorgen skal jeg mødes med Tiffanie og Frederikke. Jeg skal have købt lidt julegaver til nogen dejlige mennesker derhjemme :) der er også kun næsten 2 uger nu til jeg skal hjem. Jeg fik så mange billeder fra mine veninder derhjemme der sad og så julekalender her til aften. Det er en af de ting jeg savner helt vildt :( men det går nok! Det bliver også jul næste år og der er en masse julekalendere på nettet jeg kan se. 

Jeg klager ikke over vejret hernede. Selvom det er 1.december, så har det været solskin hele dagen og det var ret varmt inde ved Sol. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar