søndag den 30. november 2014

Vellykket aften med pigerne

Igår skulle jeg jo holde julefrokost med Tiffanie og Frederikke her hjemme hos mig. Jeg hentede Frederikke ved metroen ved seks tiden og ved syv tiden hentede vi Tiffanie. Vi gik i Tiger og købte lidt pynt til bordet og nissehuer. Derefter gik vi hjem til mig og handlede ind nede i vores supermarked, til frikadeller, brunede kartofler og brun sovs (uden sovse kulør, så det var hvid sovs". Så vi gik i gang med at lave mad og Paula og Irene synes det var så spændende, så de sad og kiggede med. Irene elskede frikadellerne, så dem skal jeg lave til dem i næste uge! (Nogle af billederne er i dårlig kvalitet, fordi de er taget fra snapchat).



Endelig kom vi til at spise og jeg kan ikke beskrive hvor meget jeg har savnet dansk mad! Det smagte bare 1000 gange bedre end det plejer, fordi jeg ikke har fået det i snart 3 måneder. 
Resten af aftenen holdte vi fest her, og så tog vi ellers afsted mod Pacha. Da vi kom derhen var der helt proppet udenfor, fordi der var privatfest derinde indtil klokken 3. Så vi ventede næsten en time på at komme ind, men da vi kom ind var det hele ventetiden værd. De spillede både spansk musik og engelsk musik og vi dansede hele natten. Jeg kan nærmest ikke gå i dag fordi mine ben gør så ondt, haha. Frederikke tog hjem ved 5-tiden men fordi jeg skulle tage metroen sammen med Tiffanie hjem, så blev vi længere. Klokken 6:30 gik vi hen mod metroen med ømme ben og fødder. 




Igår da jeg var ude og gå med Frederikke, havde himlen en mærkelig farve og vi fik taget det her billede:


Der ligner noget fra en film! Men nede ved stadion er der nogle høje bygninger som den her, og i den ene arbejder Cristina og Alfredo. De er ret imponerende når man står nede og kigger op, fordi de er så høje. Det er vi ikke lige vant til hjemme fra Danmark. 

Vi kom ikke ind til sol og fik taget billeder af julelyset, men vi fik et som er taget tæt på min metrostation.
 

Det er så hyggeligt! 🎄 

Alt i alt var det en meget dejlig aften og det var så sødt af familien, at jeg måtte holde den her!
Både Tiffanie og Frederikke bliver hjemme i Danmark efter jul desværre, og jeg kommer til at mangle dem så meget hernede! 😞 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar